tisdag 13 januari 2009

Snart frisk!

Skönt, börjar känna mig piggare, men den jäkla hostan, surret i huvudet och mattheten sitter i, vill inte ge med sig. Men jag har inte varit ute än, skulle också jobba inatt, men jag känner att så frisk är jag inte än. Har sjukskrivit mig till försäkringskassan också, så nu får man väl pengar om några månader därifrån om man får tro tidningarna :-)).
Jag har ju setat ett tag och letat efter någon bra hemsida att göra. Min man skickade hem en websida där det endast skulle ta 4 minuter att göra sidan. Gjorde då det, men det har tagit ett tag att skriva och så. Men idag satte jag mig ner en stund och gjorde det sista. Har inte skrivit så mycket än, men tyckte jag kunde lägga ut den nu i alla fall. Typiskt mig att ta dessa bruna färger, men jag tyckte det passade, får vara lite mer pastell här på bloggsidan istället.

Kolla gärna in på sidan den som vågar, lite djup och så men det får ni ta, handlar ju som sagt om "mitt tidigare liv"!

Inga kommentarer: