måndag 12 januari 2009

Influensa?

Fy farao hur jag har mått (eller mår), det var längesen jag kände mig så här sjuk. Har varit liggande sedan i freadags, och då menar jag liggande, har knappt varit uppe alls, bara för att gå på toa eller hämta nåt att dricka och äta, måste vara influensa! Värst har varit hostan som har rivit som knivar i bröstet, och nästäppan. Mådde alltid lite bättre på förmiddagarna, men sen på kvällen kom febern som värst och mattheten, puh! Idag känner jag att jag måste gå upp för att komma igång, men jag käner mig fortfarande matt och lite ostadig och susig i huvudet, så jag är nog inte riktigt frisk än. Är meningen att jag ska jobba natt i morgon, men det vet jag inte om jag klarar. Det värsta är att jag skulle behöva det för att komma in i snurren igen, har ju inte jobbat sen nyårsafton, känns jättelängesen nu. Jag antar att dom frågar dom som redan jobbar innan dom ringer någon annan, därför skulle jag behöva jobba i morgon. Men jag tror det skulle bli en jobbig natt även om jag skulle känna mig något bättre i morgon.

Läste om en utmaning i Sören och Maria Strandhs blogg att man skulle ta fram 4:e bilden i 4:e mappen i "mina bilder" och hittade den här bilden med tomten och barn. Kul idé!

Se pojken, lite otäckt är det allt!!

Inga kommentarer: