fredag 23 januari 2009

Introduktion!

Idag började jag kl kvart i 8 på Hinseberg för att få en introduktion. Mötte T, en kille som skulle ta hand om mig under dagen. Vi gick först till produktion och träffade en del produktionsledare och tog en kopp kaffe, där jobbade 2 st som jag vet villka de är, trevligt. Sedan tog vi en tur upp till huvudkontoret och träffade en kille som skrev ut anställningsavtalet som jag fick skriva under + sekretessen. Den killen frågade om jag kunde gå bredvid i helgen redan, dvs lördag-söndag kl halv 8 till halv 6 (inga dåliga tider)? Klart jag kunde, ska nämligen jobba heltid t.o.m den 8/2 vad vi vet nu, den jag jobbar för är helt sjukskriven tills dess. Jag ska nämligen jobba själv redan nästa helg så jag måste komma in i detta snabbt.
Sedan gjorde vi en rundvandring, och det var bra att se allt, så man vet vart jag sedan skickar ut maten, man får en helhetsbild. Sedan kl halv 2 var jag med i köket, och där fanns det saker att komma ihåg kan jag lova, men så är det alltid, man tycker det verkar mycket, men sedan så får man rutin på det, det är som hon jag jobbar med sa: "alla är vi barn i början". Det känndes skönt! Trevliga arbetskamrater i alla fall, alla är glada och positiva.

Inga kommentarer: