måndag 5 januari 2009

Gå vidare i livet!

Jag vet ju att det bästa är att gå vidare i livet om man har mått dåligt på något sätt, men har nu kommit till en tidpunkt då jag har fått distans och vill hjälpa andra om jag kan. Därför håller jag på med en annan blogg där jag kommer att berätta hur jag blev fri från panikångesten, och hoppas att någon som lider av PÅ kan bli hjälpt och få råd och tips. Jag själv letade mycket på nätet för att kunna läsa hur andra hade det, dessutom kommer jag att ta mycket ur Lucinda Basset´s bok "Befriad från ångest", eftersom den boken hjälpte mig mycket, dessutom kommer lite egna tips att beskrivas. Jag kommer att ta fram bloggen senare bland mina länkar när jag tycker att bloggen är klar att visas. Så hädanefter kommer jag inte skriva någonting om panikångest utan endast om framtiden och vad den har att ge.

Inga kommentarer: