torsdag 1 januari 2009

Nyår!

Vilken nyårsafton, först jobbade jag till kl. 2, sedan kl halv 4 skjutsade jag in min dotter med kompis till Örebro. Därefter in på Coop och handlade mat till kvällen. Träffade min äldsta dotter på Statoil för att få ett par vinflaskor som min man hade beställt av dom. Sedan hem och då var kl. halv 6. Trött efter gårdagens födelsedagsfirande hos min systers sambo gjorde att jag knappt orkade äta vår nyårssupé. Kollade lite på James bond på TV, lutade mig nog lite för mycket för sedan vaknade jag av att min man väckte mig av att det blivit nytt år, snopet! Hann inte ens skicka de sms som jag brukar till alla nära och kära, fick istället se att de hade skickat sms idag.

Gott nytt år!!

2 kommentarer:

Strandhs Mia sa...

God Fortsättning på nya året !

Freja Rico sa...

Tack detsamma, hoppas det blir ett bra år!