tisdag 20 januari 2009

Helt otroligt!

Nyss ringde det en kille som jag känner som jobbar på Hinseberg och frågade om jag var intresserad att jobba som kock där. Det var syrran som hade rekommenderat mig, kul, och det tackar man ju för. I och för sig är det bara halvtid, men han sa att det ofta blir mertid. När vi hade pratat klart så ringde sen en kille som jobbar inom personal och vi bestämde att jag skulle komma dit i morgon och prata lite, fick även skicka mitt cv. Jag tänkte faktiskt häromdagen om jag inte skulle ringa dit och se om jag kunde jobba lite som timvikarie samtidigt som jag är timvikarie på hemtjänsten, och så ringer dom idag och frågar istället, märkligt så det kan bli ibland!! Skönt också och få bestämda tider, slippa vänta på att någon ska ringa så man får jobba. Hoppas jag får jobbet nu också, det är ju liksom inte bestämt än, men det var ju akut så jag hoppas på det. Kul, då får man ju också arbeta tillsammans med internerna, då har jag lite nytta av mina kurser jag läst, socialt arbete.

1 kommentar:

~* marie *~ sa...

GRATTIS, vad häftigt!
kram