onsdag 16 mars 2016

Livet är kort.....

Livet är kort och då måste man ta tillvara på det. Varför gör jag inte det som jag har velat sedan jag var liten,  ta hand om djur. Jag tog hem fågelungar,  sjuka kaniner,  jag blev till och med biten av en liten mus som jag skulle befria som vår katt hade i munnen. Jag fick ta stelkrampsspruta den dagen. Jag är utbildad massör, har träffat på en häst som jag blivit fodervärd åt, läst om hästmassage ett flertal gånger och nu träffade jag nyss på en hästmassör tack vare att min fjording som jag nyss köpt har ont i ryggen.  Tror ni inte ödet säger mig att jag ska bli hästmassör när jag kommer in på Axelssons utbildning när jag söker på massage? Dessutom har vi kommit på att mina avslappningsövningar med vår travhäst Texa ger bra resultat inför loppen.

Jag borde hålla på med djur, inte jobba med människor 😃.

Inga kommentarer: