tisdag 3 februari 2009

Varför mår jag så här!!

Usch, blir galen, är inne i den jobbiga perioden då hormonerna jävlas med mig. Är så jäkla trött på det, det förstör nästan halva mitt liv. En del märker inte av den perioden, medan jag blir trött, irriterad och vill helst bo själv någonstans där jag bara kan få vara det där PMS-monstret, få vara tystlåten och vara för mig själv utan att behöva känna mig otrevlig. Det värsta är att jag sväljer min frustration, vilket gör att jag säkert mår ännu sämre. Men eftersom jag är en person som gärna inte vill göra andra illa så sväljer jag, och då blir det att jag på något sätt ändå inte är mig själv, jag skulle behöva bli förbannad när jag känner det så, känner mig som en vulkan som ska få ett utbrott när som helst. Men jag kan ju inte heller förpesta livet för de andra hemma heller, det är svårt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,hej här finns jag nu !
Titta gärna in :)

Anonym sa...

tack för dom orden... du har rätt, man känner sig ensam om att må dåligt. Jag måste försöka sluta leva mitt liv efter "om"... om det händer.. om jag gör så...
Imorse mådde jag riktigt bra. Jag hade tagit ett beslut om mitt liv.Men så pratade jag med mina föräldrar och fick verkligheten (deras verklighet) som ett slag i ansiktet. Och naturligtvis handlar detta om pengar!
Men, men.. nu är det nya tag som gäller. Jag får följa med livet och se vart det tar mig.
Massa kramar på dig!

Anonym sa...

Ett pms-monster till! Ja, det är för %¤#%"#&¤!!!
Å så såg jag en kommentar du lämnat i en annan blogg...om hon den där i spegeln som man förundras över i bland...
Precis vad jag just skrivit om:-)