tisdag 24 februari 2009

Känns bättre idag

Känner mig på bättre humör idag, solen lyser ju ute och det är så där lagom kallt så det gnistrar på snön. När jag nu tittar tillbaka på söndagen och vad det var som stressade mig så var det ju bara bagateller egentligen, samt lite trött och annat smått och gott. Vad lite som behövs ibland för att man ska balla ur.I morgon ska jag med jobbet till Grythyttan, vi ska göra studiebesök på måltidens hus efter att vi har varit på en föreläsning, antagligen om något som har med kost att göra. En person från personalavdelningen ringde mig igår och sa att de hade skaffat vikarie för att jag skulle med, ska bli kul, man har ju undrat hur det ser ut där inne när man har åkt förbi, byggnaden ser ju så extrem ut utifrån. Ska tydligen finnas en butik där inne som heter "Bergslagens skafferi", den måste man ju nästan kika in i och se vad de har att erbjuda. Sedan ska det bli spännande och se hur utbildningen ser ut, om vi nu får besöka den. Fortsättning följer...

Inga kommentarer: