torsdag 26 februari 2009

Minneslucka!!

Allt flöt på i dag på jobbet, stekte pannkakor så det osade om det. Kul var det att jobba idag, man känner att man börjar komma in i rutinerna. Men på eftermiddagen vid halv 5 ringer en tjej till P och säger va hon vill ha när de ska hämta matsäck som de ska ha tidigt i morgon bitti. Hon hade pratat med mig kl. halv 3, sa hon. Jag stod där som ett fån när han frågade om jag visste någonting. Jag tänkte och tänkte, men kunde inte komma på att jag hade pratat med henne, helt blankt i huvudet, jag blev nästan rädd. Det var som ett stort svart hål, kunde inte hitta att jag skulle ha pratat med henne. Kom ihåg att jag pratat med en annan tjej om en tidig beställning, men den hade jag skrivit upp. Usch, vad otäckt! Sedan kom hon i alla fall och vi gjorde iordning hennes grejer, sen kom jag på det; jag hade först pratat med henne som jag skrev upp, sedan ringde denna tjej och jag skrev upp hennes tid på den andra tjejens lapp. Snacka om förvirrad, man blir ju rädd, pinsamt blir det ju också. Jag måste skriva upp allting på en gång, minsta lilla detalj, annars försvinner det! Nu undrar väl P om man kan lita på mig i fortsättningen :-)!!

I morgon åker jag och min yngsta dotter till Sälen direkt efter jobbet, vi ska bara ta det lugnt och slappa och ha det skönt!

Ha en trevlig helg alla mina bloggvänner!!

1 kommentar:

Mia S sa...

Ha ha.. så det kan bli !
Ha en mysig helg !
Kram..