fredag 6 februari 2009

Fredag!!

Oj, känner mig mör, var längesen som jag jobbade så här mycket och i kök. Sitter faktiskt med en liten whisky och väntar på att min man snart ska säga att maten är klar, inte dåligt va?? Fick även reda på idag att jag kommer att få jobba heltid t.o.m 21 mars, annars har jag ju som sagt bara en halvtidsanställning med viss mertid ibland. Känner fortfarande att allt känns bra!
Tyst i huset, inga ungdomar hemma, båda befinner sig i Örebro hos kompisar alt, pojkvän. Tänk när det jämt kommer att vara så, inga hemma alls, fy vad hemskt!! Men man vänjer sig väl förhoppningsvis. Men man vet aldrig, de kanske stannar hemma tills de är 25 :-)).

Tänker varje dag när jag går hem på de intagna, tittar på byggnaderna där de finns, att tillbringa sin tid där, att aldrig få gå hem til sitt.

Nu ska jag bara ta det lugnt denna helg, kanske lite tennis och en inspelning med "provapåkören", ska bli intressant och se hur det går till..

Trevlig helg!!

Inga kommentarer: