måndag 29 december 2008

Ut med julgranen!!

Dan före julafton hittade vi en gran nere på Lilla grön, den var så pass smal så den fick plats i vårt vardagsrum. Den såg så intryckt och ledsen ut idag så jag valde att ta ut den, barrade gjorde den stackarn! Betalade lite räkningar idag och blev påmind om den förbenade boten på fortkörningen, inte kul, hade lust att riva sönder den istället.
K håller på nere i källaren, låter nåt fruktansvärt och inte undra på det, när jag kom ner var en hel betongvägg borta. Han har nog fått arbetslust igen och ska börja så smått med duschdelen. Han är väldigt effektiv när han kommer igång, och duktig!

H från hemtjänsten ringde nu på förmidda´n och undrade om jag kunde jobba nu ikväll och i morgon dag. JA, vad skönt, behöver ut och göra något nyttigt känns det som, är lite uttråkad. Skulle ju kunna hjälpa till och bära ut väggen där nere, men jag har känningar av ryggen så jag vill inte chansa.

Har varit inne på Frövisidan och kollat lite och fick se ett kort på mamma när hon satt i skolbänken, kul! Man hittar nya bilder barje gång man är inne på sidan, hoppas han fortsätter med det han gör, Edgard!

Inga kommentarer: