måndag 8 december 2008

Läste en blogg....

Är hemma och sjuk idag, förkyld, lite feber och allmänt hängig. Man vill ju heller inte smitta alla gamla nu till jul heller. Gick in och kollade på lite bloggar, hittade bland annat en blogg som en tjej skriver, intressant, lite lik mig vad gäller erfarenheter och panikångest. När man läser så kan man nästan se ett mönster som liknar mitt fram till hennes första panikångest. Hon finns nu med bland de som jag brukar "titta lite extra på".
Nu har jag känt mig febrig i 3 dagar med snuva och allmänt hängig känsla. Svettas för minsta lilla. Mina stackars hundar får ha det lite tråkigt, blir inte några långa promenader, blir bara rundan som går runt gärdet (ca 2 km). Roxy drar gärna åt vänster vid en korsning eftersom vi brukar ta den vägen när vi ska gå den långa promenaden, ser sen lite besviken ut när matte går åt höger.
Min man undrade igår om jag inte kände mig en aning självutlämnande när jag skrev på min blogg, frågade då om han hade läst något, men det ville han inte :-)). Kanske rädd för att jag skriver för personligt :-)), men jag tycker nog inte det är så farligt, kul att roa någon (eller oroa).

3 kommentarer:

~* marie *~ sa...

Krya på dej!
Bloggar är roliga att läsa tycker jag!
kram
Lill
http://blogg.mysight.se

Freja Rico sa...

Tack Lill!

Men du, det går inte att komma in på din blogg.

Kram

Freja Rico sa...

Hittade den till slut, men du hade skrivit blogg.mysight.se, det var därför jag inte fick fram den. Nu ska jag läsa den, har ju läst den förut, men det var längesen.

Kram