tisdag 23 december 2008

God jul på er alla!!


Håller på och gör det sista innan julafton, dvs städar det sista. Sedan ska vi väl ta in en gran förhoppningsvis och klä den. Sedan är det dags för mig att sova en stund för jag ska jobba natt. Första gången jag jobbar i samband med julafton vad jag kan komma ihåg. I morgon kommer mamma, pappa (förhoppningsvis), syrran och brorsan med familj och svärmor med sambo, och kanske min mans ena son med familj. Finns det hjärterum så finns det stjärterum, eller vad säger man :-)).

Tog ett litet foto på våran kära hund Roxy, hon är så kul för hon bara satt så fint när jag satte på henne tomtemössan, precis som om det är något hon alltid gjort. Skulle inte vara några problem att anställa henne som hundmodell :-))!! Bizzy däremot skulle bara leka, så henne blev det tyvärr inget tomtekort på, den lilla busen.


En god jul önskar jag er!!

Inga kommentarer: