lördag 15 november 2008

Drömmar

Undrar varför man drömmer så mycket vissa nätter och kommer ihåg allt i detalj? Vissa morgnar kommer man inte ihåg vad man har drömt. Vaknade i morse av en jättejobbig dröm. Drömde att jag var med sonen till ett ställe där det fanns både stugor och hotell på området och en vanlig 18-håls golfbana, samt en pay and playbana som hade 9 hål. Vi gick till golfreceptionen och bokade in oss på en tid kl halv 4 och kl var 12 eller nåt sånt när vi bokade. Vi bestämde att vi skulle gå och vila en stund eftersom vi hade åkt långt. Helt plötsligt låg jag i samma rum som Tony Irving och de andra jurymedlemmarna i Lets Dance, och sonen låg i ett eget rum någonstans. I drömmen vaknade jag sedan och hade missat våran tid på golfbanan, så jag for upp och försökte hitta min telefon och golfbag. Hitade ingenting och jag visste heller inte vart sonen var någonstans. Det värsta i drömmen var att jag fick sånt fruktansvärt dåligt samvete för att jag svek sonen som hade sett fram emot golfresan och att han var ensam någonstans utan att jag fick tag på honom. Vaknade sedan på riktigt och var fruktansvärt stressad fortfarande när jag gick upp. Fy, vad jobbigt det var. Undrar varför man drömmar så? Det kanske är dags att hitta på något roligt med barnen, det var ju ett tag sen nu!!

Inga kommentarer: