måndag 10 november 2008

Dessa datorer!!

Något som kan göra en irriterad är dessa datorer.!!
Jag höll på att sätta dit en taklampa i vardagsrummet då jag fick en stöt fastän jag hade slagit av lysknappen. Gick då upp på övervåningen och tryckte av huvudströmbrytaren, men glömde stänga av datorerna. Efter det fungerar inte rautern, så nu fungerar inte internet på våra bärbara datorer. Detta kan göra mig galen (nästan i alla fall). Har pratat med en support både på Tele2 som jag har modemet ifrån och även pratat med Zyxels support (rauterns) för att göra om inställningarna, men utan något positivt resultat. Så det senaste förslaget jag fick från Zyxel var att låna någon annans rauter för att kolla om det fungerade på vår dator. Känns lite jobbigt att låna någon annas, tänk om inställningarna på den pajar (kan det göra det?).
Om det är någon som läser detta och är datakunnig och vet vad jag ska göra, snälla tala om det för mig i såna fall!!

Inga kommentarer: