tisdag 11 november 2008

Datatrasslet löst!!

Yippie, internet funkar som det ska nu tack vare en support som jag pratade med igår. Konstigt att inte andra supporter jag pratat med kunnat hjälpt mig, men det är ju så, alla är vi olika och tänker olika!Det lättade en sten från mina axlar, det är nämligen jag som får hålla på med datorn när det strular.
Men, helt plötsligt funkar inte strömmen i vissa rum i källaren så frysen funkar inte, typiskt, alltid är det nåt!!
Ska iväg och klippa mig nu på morgonen, putsa lite bara, är tillräckligt kort redan, men ska det hålla sig någorlunda snyggt måste jag klippa mig var 4:e vecka när det är så här kort. Sedan ska jag iväg till Face i Örebro och få en make up-rådgivning då det ingår smink för 400:-, som jag fick av min man i julklapp förra julen. Ska bli kul hoppas jag, ska nog be om rådgivning om en vardagsmakeup. Det har man ju jämt nytta av, både till vardags och till fest.
Men först ska jag hämta min systers barn i skolan och vara barnvakt ett tag innan jag åker, jag ska ha med mig morsan till Örebro, hon ska handla lite kläder. Blir kanske en fika också.
Förresten, jag ska börja spela tennis på måndag, det ska verkligen bli kul, det är något som jag velat göra tidigare men inte blivit av. Det är lite sena tider, kl. halv 9 på kvällen till ca halv 10, kvart i 10. Visa lördagar blir det också att träna, hoppas det går någorlunda bra, jag har ju inte spelat sen jag var liten :-)).
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: