torsdag 29 oktober 2009

Typiskt mig..

Varför kan jag inte tänka till, lite mer än näsan räcker åtminstonde..
Jag ser allt bra i allt, man kanske skulle kunna kalla det en aning blåögd. Nu låter det nog dumt, men jag tror jag har gjort ett misstag. Mina nära blir nog en aning trött på mig när jag återigen hoppar på något som jag sen inte avslutar, men jag klarar det nog inte, klarar nog inte att sitta i ett rum från klockan 8 till fem och bara ringa och ringa dagarna i ända och fråga folk om de vill sponsra pengar. Det är en bra grej dom ska sponsra, men av ca 150 telefonsamtal är det kanske, om man har tur, 2 stycken som nappar på det, vissa dagar inga alls. Som den här veckan, då sålde jag inga ordrar på 3 dagar, hur upplyftande är det?
Dessutom tar kroppen stryk, får huvudvärk, får ta huvudvärkstabletter varje dag. Sover dåligt på nätterna, är det värt det, NEJ.

Inga kommentarer: