torsdag 22 oktober 2009

Börjar känna mig varm i kläderna

Efter snart en vecka på det eventuellt nya jobbet så börjar jag känna mig hemma där, bara trevliga människor. Jag åker kl. 7.15 hemifrån och kommer inte hem förrän ca 17.40, det blir långa dagar. Men som tur var har jag min underbare man som fixar här hemma, det är bara att sätta sig vid matbordet när jag kommer hem, han är otroligt duktig på att laga mat. I början så här blir man naturligtvist extremt trött, somnar som en stock när jag lägger mig på kudden :). Jag ska väl kunna komma ikapp med allt snart, när jag har vant mig med de långa dagarna ;-).
Det som är lite jobbigt är att det känns som jag har ett headset på huvudet hela kvällen, vet inte riktigt hur jag ska få bort den känslan, undrar om det försvinner efter hand.....:)??

Inga kommentarer: