torsdag 1 oktober 2009

Kan inte fatta det!!

Kan inte fatta att jag har blivit mormor till en så söt liten flicka. Måste gå in och titta på bilderna som jag tagit för att riktigt fatta det. Jag skulle ju vilja sitta och titta på henne hela tiden, men det går ju inte, blir nog lite för tjatig då skulle jag tro :). Men jag ska ju snart göra en äppelkaka till dom så då har jag en anledning.

Idag blev det den dagliga promenaden med mina kära hundar, en långpromenad på nästan exakt 1 1/2 timme. Jag känner att promenaderna stärker både kropp och knopp, många idéer får man under promenaden.

Igår var jag till arbetsförmedlingen på återbesök, det ska man ju göra då och då, uppdatera sig. De tyckte att jag skulle gå in på deras hemsida och kolla efter jobbcoacher, det kan ju vara en bra grej även om jag har en liten idé på vad jag kanske ska göra. De kanske kan hjälpa mig lite med det.

Nu ska jag sätta igång och baka.
Ha en bra dag alla bloggvänner!!

Inga kommentarer: