lördag 29 oktober 2016

Ojoj, vilken intensiv dag igår. Först hade jag jobbat natt till kl 9, sedan iväg till Solvalla för att starta Texa. Tyvärr så blev det galopp så vi åkte hem direkt efter loppet lite besvikna, mest för Texas skull. Det är ju något som inte stämmer, antingen ett knä eller nåt bak i skinkan. Det konstiga är att veterinären inte ser det i defileringsvolten, t o m jag såg hur hon nickade lite med huvudet då, då har hästen ont någonstans. Jag och min man skulle vilja att hon fick läka i en månad eller så, få gå i en större hage och röra på sig utan någon träning alls. Men tränaren är ju också delägare och är med och bestämmer,  så vi får se vad det blir.

                   Jag till vänster.

Sedan när vi kom hem hade jag 40 minuter på mig att duscha och göra mig iordning, jag och en kompis skulle på Lena Ph:s show. Det var så jättebra 😃. Hon berättade om sig själv, lämnade verkligen ut sig om sina relationer och skvallerpressen.

Inga kommentarer: