torsdag 27 oktober 2016

Idag gick jag av mitt sista pass denna vecka, hoppas på en lugnare vecka nästa vecka. Pga brist på vikarier så har vi fått hjälpas åt i vår arbetsgrupp då en varit sjuk och är fortfarande,. Min första vecka har varit intensiv för att bara ha en halvtidstjänst; fredag 9-18, lördag 14 till kl 18 på söndagen (28 tim), tisdag 9-18, onsdag 9-18, torsdag 18-9. Sedan gick jag introduktion tisdagen 18-20.30 och onsdagen 7.30-11.30, sammanlagt har jag på ca en och en halv vecka varit på jobbet 76,5 timmar. Hoppas, hoppas jag bara behöver jobba mina ordinarie dagar nästa vecka :-). Som högpresterande, högsensitiv  och extrem empatisk person så känner jag att jag redan ger för mycket av mig själv, det märker jag genom av att jag lever mig så in i personen, när jag inte är där så hör jag hans röst hur han skulle säga saker i olika situationer, det är som han är med mig hemma, jättekonstig känsla, och jag vet inte hur jag ska få bort det. Det kanske är så att jag måste skydda min aura både innan jag åker dit och när jag åker därifrån? Ska prova det, såhär kan det inte vara :-).

Inga kommentarer: