lördag 22 oktober 2016

Nu har jag jobbat två introduktionsdagar, en dag (9timmar) och så är jag inne på ett dubbelpass (ett dygn) just nu. Det var lugnt, lite nervöst att jobba natt, tänk om jag inte vaknar ifall det skulle hända nåt? Men jag är väldigt lättväckt, så det är nog inget att oroa sig för.
Idag var jag och försökte massera Texa, det gick sådär, hon var lite uppspelt för jag och min man hade tagit med morötter och hon var helt glupsk,mkunde inte stå still, ville bara ha utav min man så han fick gåmundan ett tag för hon blev så glad och sugen på morötter varje gång han visade sig så hon stod inte still :-). Jag hade heller inte heller så mycket tid eftersom jag skulle iväg och jobba, så det blev bara lite småmasserande. Får nog ta och umgås lite mer med henne för hon tycker om när man håller på med henne, det märks :-).
Hon är anmäld till Solvalla på fredag den 28:e, det ska bli spännande att se om min massage och Ingers laser har gjort någon verkan.

Inga kommentarer: