måndag 14 september 2009

Massagekurs

Ikväll har jag börjat på massagekurs på Studiefrämjandet i Örebro, en kurs som verkar vara bra så här långt. Idag tränade vi på strykningar och knådningar, samt hade lite teori. Det är mycket att tänka på; när det är bra med massage, när man inte bör massera osv. Jag har gått på massagekurs för 8 år sedan så jag ville uppdatera mig lite.
När man börjar på någon kurs eller nåt så brukar det alltid vara med någon som man känner igen, denna gång en tjej som jag inte kan komma på vart jag har träffat någonstans. Det värsta är att hon är väldigt bekant, känns som att jag har jobbat med henne. Jobbigt det där, man funderar och funderar men det sitter långt inne. Får väl försöka luska ut det nästa gång, man vill ju inte börja fråga så där på en gång, och kanske jag kommer på till nästa gång. Hoppas bara inte det är under någon pinsam situation jag har träffat henne:-))...

Inga kommentarer: