onsdag 3 februari 2010

Undrar om det beror på vädret??

Jag har inte haft någon lust med att städa och dona här hemma på ett bra tag, funderar på om det beror på vädret? Förut (2-3 månader sedan) städade jag ofta, dammsög gjorde jag nog varje dag. Men nu känner jag inte alls för det, har liksom tappat sugen. Antingen beror det på vädret eller också på leda. Jag har nog varit här hemma för länge, ser samma saker dag ut och dag in..

Skulle behöva få in något nytt i huset, något mer färgglatt, det är ju väldigt beiget och brunt här inne. Tur att det finns lite tulpaner som livar upp lite.

Jag ska nog ta och köpa lite mer detaljer i pastell som piffar upp här hemma.

1 kommentar:

Madde sa...

Hej vännen!
Jag tror att det beror på vädret.Jag är precis likadan.
Har tappat sugen helt för allt vad städning heter....
Det är nog vädret ska du se.....i Vår kommer våran gnista tillbaka.
Oj så vi ska putsa och feja..hi hi.
Tur att det finns tulpaner som du säger.
Kram kram och hoppas att du får en mysig kväll.
Madde