torsdag 25 februari 2010

Funderar och funderar!!

Eftersom det tar ett tag att få ett kundunderlag så funderar jag på att även erbjuda veckostädning i mitt företag. Det är också ett fritt och bra jobb som jag tycker om att hålla på med. När jag jobbade inom hemtjänsten var det roligaste att städa och göra fint hos de gamla, och de blev ju så tacksamma. Jag har ju även haft ett städbolag förut, men då sysslade jag med byggstädning, flyttstädning och kontorsstädning. Jag känner att jag måste ha något att göra, minst 75 %, annars klättrar jag på väggarna här hemma :-), och det är ju dumt, bättre kan man ju göra av energin. Frågan är bara hur jag ska göra, undrar om jag kan skriva dit det på min hemsida för massagen, eller ser det knasigt ut, Ann-sofies massage och städ ?

Pratade alldeles nyss med min dotter som var på väg hem med sin familj från Sälen. De kanske kommer hit i morgon för lite massage, och då får jag träffa mitt lilla barnbarn som jag inte sett sedan i lördags. De växer ju så det knakar, sedan har hon börjat bli lite blyg så det gäller att träffa henne ofta så hon inte blir ledsen och blyg när jag träffar henne.

1 kommentar:

Suzana sa...

Men oj vilken sötis! Så go! Jättegulligt barnbarn! Vilken glad och stolt mormor du måste vara!
Jag skulle också behöva en massage, känner mig stel idag, fast det kanske är så när man börjar bli gammal och gaggig..hihihi ;)

Ha en trevlig fredag, och hoppas du får besök av dotter och barnbarn med mycket bäbismys.
Kram