tisdag 23 februari 2010

Funderar!

Har sett att det börjar se lite slitet ut överallt här hemma runt dörrposter och fönster. Jag tycker inte att det är ett dugg kul att måla sånt, men det är ju ett nödvändigt ont. Men man kanske ska lugna sig ett tag tills det är lite varmare ute. I och för sig så kan jag ju börja måla dörrposter, eller också kanske det är lika bra att börja med allt samtidit, det får nog bli så..

Funderar även på att bli en s.k kontaktperson till en ungdom som behöver lite stöd. Det kan vara att han/hon behöver hjälp med vardagliga saker som kontakt med myndigheter, eller han/hon kanske bara behöver en vuxen att prata med och känna stöd från ibland. Jag ska ringa till kommun och höra mig för lite vad som gäller. Jag känner att jag behöver göra någonting mer.

1 kommentar:

Suzana sa...

Jag tror att du absolut skulle bli en riktigt bra kontaktperson...och en superduktig mormor!
Med risk för tjat, men jag bara måste säga det igen...vilken fin blogg du har!

Kram