torsdag 5 april 2012

Tapetseringen klar...

Jag fick hjälp av min man att tapetsera, det hade jag ju inte räknat med för han tycker ju att det är tråkigt. Jag tyckte nog att jag fick arbeta lite eftersom det var jag som ville tapetsera helt plötsligt (jag kan ju få lite såna plötsliga infall ibland :-)). Men han kanske tyckte synd om mig eftersom det ju naturligtvist blev mer arbete än vad man tänker sig från början.
Sedan kom svärsonen (målarmästaren), min dotter och barnbarn förbi idag, och vi råkade ha kvar den svåraste biten, den med element, två strömbrytare och en elledning på. Vem var snäll och gjorde den, jo vår kära svärson..:-). Det blev så fint!!!!
Så i morgon kommer det nog bilder, om det inte händer nåt förstås, då kommer det i övermorgon.
Glad Påsk på er alla!!

Inga kommentarer: