måndag 2 april 2012

Dagens promenad..

Idag tog jag min Roxy på en promenad som vanligt. Vi började vår vanliga runda, men när vi kom till vägskälet Skogsberg/Boängen fick jag en känsla av att vi säkert skulle träffa på en varg om vi gick mot Boängen, såg framför mig vart den skulle komma fram också. Så jag konverserade med Roxy och kom fram till att vi går mot Skogsberg :-). Vet inte varför jag fick denna känsla, men jag kände att jag skulle följa min intuition denna gång.

Vi fick nu i alla fall se en annan plats, har aldrig gått denna väg förut. Men eftersom man inte kommer tillbaka runt till oss så vände vi efter ett tag. Detta tyckte Roxy nog inte om, när vi kom till vägskälet igen så ville hon gå mot Boängen, gick länge och tittade bakåt efter den vägen. Hon gillar inte att gå tillbaka samma väg hem, det blir ju inte lika mycket att lukta på då :-).

Nu ska jag snart ta och plocka ner saker från väggarna, jag har beställt nya tapeter, så det blir förhoppningsvis tapetsering för mig denna vecka..:-)

Ha en bra skön måndag på er!

Inga kommentarer: