onsdag 4 november 2009

Diskussionsforum

Det är många nu som skriver i min gästbok på min hemsida om panikångest, jättekul. Därför har jag gjort ett diskussionsforum där man också kan gå in och skriva, ge varandra råd eller kanske skriva om egna erfarenheter om olika ångesttillstånd. Kanske den kommer att utvecklas av sig självt och även handla om andra saker framöver, vi får se vad som händer. Länkar även diskussionsforumet här på min blogg, kommer att finnas bland länkar, och just nu är den nog den enda länken för tillfället.

Ha det bra alla!!

Kram

3 kommentarer:

Madde sa...

Herregud vad bra du är!
Nu har jag läst din sida om panikångest....har inte tänkt på den förrens nu.
Vad bra du har skrivit.
Här kommer jag nog sätta mig ner och verkligen lusläsa....när jag inte känner mig så stressad som jag är just nu....ville bara tala om att det är så bra skrivet.
Kram Madde

Freja Rico sa...

Tack Madde, det var snällt sagt :-).

Min Skattkammare sa...

Du är nog till mer hjälp än du anar för de som läser din hemsida.
Tänk att så många människor drabbas av panikångest, nästan alla någon gång i livet, skulle jag tro.
Dina planer låter intressanta.....du ger dig inte! ;o)
Ha en riktigt skön helg!
:o)