torsdag 26 mars 2009

Trött, så trött!!

Usch, va trött jag har varit de senaste dagarna, undrar om jag har överansträngt mig fysiskt :-))?? Går fram och tillbaka till mitt jobb varje dag som är ca 3 km, + att jag har spelat tennis lördag, måndag och tisdag denna vecka, min kropp har nog fått en smärre chock! Eller kan et vara vårtröttheten som slagit till kanske??

Nu är det helg för mig, ledig fredag, lördag och söndag, det är fruktansvärt skönt, behöver det känns det som. En hel helg framför sig, det enda som är planerat är tennis på lördag, annars vet jag inte vad vi ska göra, känns skönt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter jätteskönt med tre dagars ledighet! Du behöver det nog, så du blir pigg igen. Och bara det att inte ha något inplanerat, jättebra för själen tror jag.

Ha en skön helg nu!