lördag 21 mars 2009

Hypnos!

Får behandling hos en tjej som heter Kristina Fryxell, ska då bli av med spänningar i kroppen bla. När jag var hos henne sist gjorde hon hypnos på mig, skön upplevelse var det. Hon guidade mig ner i djup avslappning, man fick gå ner ett trappsteg i taget. I slutet kom jag till en korridor med en massa dörrar, på en av dörrarna stod det "hemligheter". Där skulle jag ta fram en nyckel och öppna dörren, men det var bara det att när jag stod framför dörren sjönk jag längre och längre ner i ett djupt hål, hålet såg ut som ett hål som de brukar göra när de gräver efter någon ledning i marken med asfalt runt, det var en massa sant i hålet. Så jag fick säga till henne att jag stod i ett hål och inte kunde öppna dörren. Så hon fick guida mig, jag fick tänka mig en stege som jag klättrade upp på, och när jag väl kom upp svävade jag istället framför dörren, jag liksom låg i luften och försökte få fram en nyckel från bakfickan och öppna dörren. Och när jag fick upp dörren var allt svart, såg ingenting. Sedan slutade hon, hon guidade mig tillbaka igen, nästa gång ska vi väl fortsätta antar jag. Spännande, undrar vad som kommer att vara innanför dörren, det ska vara saker från mitt förflutna som mitt undermedvetna kommer ihåg. som jag inte kommer ihåg nu??

1 kommentar:

Mia S sa...

Spännande !
Som att läsa en spännande bok och se fram emot nästa sida (så länge det inte är något trist som tonar fram i det svarta).
Kram och ha det gott !