fredag 6 mars 2009

Föreläsningar, vågar jag det??

Jag har ju "ibland" en dröm om att åka ut och föreläsa om panikångest och hur det är att leva med det. Föreläsningarna ska då vända sig till både de drabbade och de drabbades familjer och övriga som är intresserade. Men det är detta att våga ta tag i det, hur ska jag börja, ska jag bara hyra en lokal någonstans och se intresset?? Var till min massör/naprapat i Örebro och jag berättade för honom om mina "ibland-drömmar". Han sa att han trodde att många skulle bli tacksamma om jag gick ut och berättade, han sa det jag alltid tyckt; "- människor vill ha gemenskapen, känna att man inte är ensam om situationen". Detta saknade jag när jag mådde dåligt, någon att prata med som förstod och visste hur det kändes. Kanske det finns ett underlag, kanske jag vågar!!

1 kommentar:

~* marie *~ sa...

Det är klart du ska göra!
Jag kommer direkt.
kram