lördag 7 mars 2009

En lång men givande dag

Var inne i Örebro och fick behandling hos min massör Tomas Holmberg på Hälsoagenturen. Han är suveränt duktig, man går därifrån och känner sig frisk, men nu har det varit lite svårare, han tror att det ligger kotor fel i min ryggrad som han vill att en annan tjej som han samarbetar med ska fixa innan vi går vidare. Jag ska även till hans sambo Kristina Fryxell på behandling, jag andas inte som jag ska på grund av smärtan jag har till och från och då syresätts inte musklerna, utan det blir då bara de inre organen som får det mesta syret. Det är mycket med kroppen och psyket som hänger ihop :-))...

Samtidigt som jag var i Örebro tog jag en fika tillsammans med en kompis som jag läste vissa kurser ihop med, vi gick till Java, ett trevligt café. Åt en smaskig krämbulle med kanel på och en kopp te, smaskigt, lite väl smaskigt kanske, mycket kräm i..
Trevligt att sitta där och prata, hon är en jättetrevlig tjej som jag hoppas få fika med igen, vi känner ju inte varandra så där jättebra, men man känner att man kan koppla av med henne.
Sedan när vi satt där kom min dotter, hennes sambo och hans lilla pojke farande, de skulle ta en lunch. Dom satte sig hos oss, det var trevligt!

På kvällen var jag och tittade på finalen av Småstjärnorna, min systers dotter var med. De var jätteduktiga,, de mimade till Abba. Tyvärr kom de på delad tredje plats, men det var suveränt att de hade kommit ända till final av så många. Jag tror att min systers dotter kommer att bli någonting när hon blir stor, hon är otroligt duktig på att sjunga redan.
Alla som var med i finalen var superduktiga, och alla tog det på största allvar, det syntes!!

Inga kommentarer: