fredag 18 november 2016

Whiplashskadan eller diskbråcket i nacken gör att jag har börjat fått så o t i huvudet vissa dagar igen. Jag har alltid haft problem med att köra bil långa sträckor, att sitta still med huvudet i ett läge är inte bra. Så mitt nya jobb som jag tänkte skulle passa mig jättebra är inte så bra, trodde ju inte att det skulle vara så mycket bilkörning. Jag jobbar som personlig assisten, och ibland kan det bli 2 timmars körning i bil åt gången, det är inte alls bra, dessutom har bilen manuell växel, ännu värre för min nacke. Jäkla skit, för det är ett kul jobb. Jag har beställt massage så på tisdag hoppas jag det kan hjälpa lite. Ska även ringa sjukgymnasten, höra ifall jag kan få lite träningstips, och kanske lite akupunktur.
Inte trodde jag att det skulle bli så mycket åkande i bil.....

Inga kommentarer: