lördag 19 november 2016

Idag läste jag på fb att min dotters kompis hund gått bort under jakt, vet inte än hur det gått till. Så synd, vet hur det känns, vi har fått två hundar dödade under jakt. Så nu blir det nog inga fler jakthundar tror jag efter vår Roxy. Jag kände hunden som dog nu, den träffar jag ofta i stallet där jag har mina hästar. Blev ledsen när jag läste det, tycker det är jobbigt nu innan jag vet hur hunden dog, led han???
Jag har även lite dåligt samvete över våra hundar, har haft mycket att göra så de långa promenaderna har inte varit så många den senaste veckan. Det var tur att Roxy fått jaga lite idag i alla fall, så lite kul har i alla fall hon haft :-).

Jag har fått ett meddelande om att jag har nåt ansvar för cookies här på bloggen, förstod inte riktigt vad de menade, det kom efter jag lagt ut filmerna på ASMR. Ni får söka på youtube och kolla där istället. Det är så otroligt avkopplande att se och lyssna på.

Jag jobbar just nu, har sovande jour, så nu ska jag sova, god natt på er:-)!!

Inga kommentarer: