torsdag 3 november 2016

Djurkommunikation...

Jag har märkt att djur dras till mig, bland annat hundar och hästar, kanske det är mitt lugn eller är det så att de känner att jag kan kommunicera med dem och vill komma för att "prata". Jag har gått två kurstillfällen hos Christina Jarl i Ervalla , men även förstått mycket tidigare att jag har kunnat det, ville i och med kursen få känna att det stämde, att jag inte bara inbillade mig, vilket kan vara lätt att tro :-).
Jag har när jag varit i stallet där vår travhäst finns talat lite med hästarna där, känt av när de haft problem någonstans, jag känner även nu att vår hund Roxy får problem med andningen när vi är ute och går, jag får en tryckande känsla i bröstet och tungt att andas. Först trodde att det var jag som hade ångestkänslor, men det kändes bara i sällskap med henne.
Jag ska försöka utveckla det där lite mer! Kanske börja hjälpa andra med sina djur, så finns det någon som läser som har djur provar jag gärna på lite mer främmande individer :-).

Inga kommentarer: