fredag 17 april 2009

Har så mycket ideér!!

Det snurrar i huvudet av en massa ideér jag har, saker som jag skulle vilja prova på. Jag kommer att göra det så småningom, men det är så mycket jag måste ta reda på först innan jag kan skrida till verket. Finns det underlag för det, vilket jag tror, men frågan är hur blir det bemött?? Hur ska jag börja? Gör jag det inte nu så kommer jag om 15 år att ångra att jag inte tog steget, ångra att jag var för feg. Skulle någon annan göra det så skulle jag tycka att den personen var modig som vågade ta steget, även om det egentligen inte är så märkvärdigt. Det kanske bara är jag som tycker att det är modigt eftersom jag aldrig har gjort något sådant tidigare.

När jag har fått mer mod och mer kött på benen så kommer jag att lägga ut det på min hemsida så småningom, dvs. min hemsida om panikångest.

Var ute i trädgården och kollade lite nu på eftermiddagen, var bara tvungen att ta kort på vår staty som står i vår fontän, titta på hennes ansiktsuttryck, har inte tänkt på det förut, men visst ser hon ut att trivas med tillvaron, helt avslappnad och nöjd med sig själv!!

Ha en trevlig helg!!


1 kommentar:

Mia S sa...

Vilken fin och nöjd statykvinna !
Vad nyfiken jag blir på det du bygger upp mod till att göara (kanske kan ana vad det handlar om :)
Ha en trevlig kväll..kram !