tisdag 26 april 2016

Det har inte hänt så mycket de sista dagarna förutom att jag fortfarande sover väldigt dåligt, jag har svårt att komma ner i varv. Jag är så trött på dagarna, och det är ju inte så konstigt
:-).
Vi var på trav igår i Karlstad med vår delägarhäst Texa, tyvärr gick det inte så bra, hon galloperade. Jag tror att hon har ont eller är stel någonstans i samband med att hennes tränare och medägare skrittade med henne efter uppvärmningen, då snubblade hon och hamnade på knäna. Hon kan ha sträckt sig eller nåt.
Igår var jag och klippte och färgade mitt hår på Jessies barbershop, det ställe min son jobbar. Det blev jättebra, det var Jessie själv som gjorde det och hon tyckte jag skulle ta fram mina naturliga lockar. Hon stylade det sen så jag blev verkligen lockig, hahaha, såg ut som en helt annan människa :-). Men jag blev jättenöjd. Sonen och jag tog en lunch efteråt, hans lunch passade perfekt in. Vi gick till Fratelli och åt varsin pasta, supergott, jag åt en med pesto, bacon och pinjenötter. Vi pratade lite om ditt och datt och så var det dags att dra  vidare åt varsitt håll. Han är så mysig :-).
Sedan åkte vi till Karlstad och startade Texagumman.

Inga kommentarer: