onsdag 6 april 2016

0fokuserad, koncentrationsproblem....

Förra veckan då jag jobbade bestämde jag mig för att aldrig gå tillbaka dit, kände mig helt bakom flötet hela dagen. Jag kunde inte koncentrera mig, kunde inte fokusera och ta in saker i huvudet. Jag blev rädd, kände mig helt bortkollrad i huvudet. Hemskt trött var jag också, trodde aldrig dagen skulle ta slut, jobbade mellan 8-16.
Jag glömmer nästan allt, närminnet är inte som det ska vara, känns som huvudet är helt fullt, det får inte plats med mer, frågar någon mig om jag kan göra något om ett par timmar så är det redan borta när vi pratat klart, jag måste anteckna på en gång, det studsar liksom tillbaka innan det kommit in i hjärnan. Häromdagen skulle jag sätta på kaffet, när jag tittade till på bryggaren hade jag satt på den men inte fällt in hållaren med kaffet ovanför kannan, det stod bara och rann vatten rakt ner i kannan. Så där är det just nu, och idag åkte jag till Linde och skulle köpa strö till hästarna utan att ta med plånboken.....hur kul var det :-( ????
Nej, vila, vila och vila och bara ta det lugnt ett tag, det måste jag göra, mitt f.d stresstillstånd som jag haft för ett antal år sedan gör sig påmind, och jag vill absolut inte att det ska utvecklas till något kroniskt, eller framförallt inte något så jobbigt som panikångest....livet är alldeles för kort för det :-). Jag har mått så bra tidigare, inte känt mig nå stressad, då var jag hemma och pysslade om mina djur, hade inga måsten...

Inga kommentarer: