måndag 9 januari 2012

Vilken fest!!

I lördags gick svågerns 40-årsfest av stapeln, otroligt kul, har nog inte varit på en sån kul och trevlig fest på länge, kanske aldrig..:-). Vi var mellan 45-50 personer som åt, drack och dansade. Jag dansade nog hela kvällen till ett liveband, ett bluesband från Örebro, helt suveräna..
Vad mycket det gör med livemusik, och vad passar väl bättre på en fest om inte ett bluesband, otroligt kul att dansa till..:-). Jag tror klockan var någonstans efter 3 när vi kom hem, hade svågern inte beställt en buss till de som bodde i Örebro då hade det nog blivit senare.
Jag känner fortfarande i kroppen att jag har dansat, mör i kroppen som sjutton. Ländryggen könns så mör så när jag höll på att mocka i hönshuset så höll jag på att få ryggskott, så där som jag få ca 2 ggr/år då hela ländryggen krampar och jag ser ut som ett s. Men jag fann mig och hanterade ryggen varligt, jag fick gå med lite böjda knän, då kändes det bättre. Så nu känns det bättre, har rört på mig hela morgonen, det gör susen..:-).

1 kommentar:

Malin sa...

Vad härligt, underbart, en sån fest har jag aldrig varit på! Förstår att känslan sitter kvar i kroppen, härligt!
Kram