tisdag 17 januari 2012

Åh va härligt...!!

Nu börjar man känna sig pigg igen, antar att det berodde på solen och den uppfriskande promenaden, idag var det extra skönt att gå. Jag går mellan 7 och 12 kilometer nästan varje dag med min hund Roxy, hon är en rätt stor hund med mycket energi som behöver mycket motion. Och jag får ju också motion till på köpet, och förhoppningsvis håller mig friskare vad gäller högt blodsocker och höga blodfetter som man kan få nu när man håller på att komma upp i åldern :-).

Tyckte faktiskt att jag hörde fåglar idag som lät som som som man brukar börja höra i mars, när takdroppen börjar komma, men jag är så dålig på fåglar så jag vet inte vilken det kan ha varit :-). Men jag fick lite vårkänsla när jag blundade...:-)

Ha en bra dag!

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där!
Jag känner igen mig i förra inlägget....tomgång. Har liksom ingen lust att engagera mig. Skönt att man inte är ensam....;o)
Kram på dig!
Kicki
Finns det nåt ljuvligare än den där första lilla vårkänningen...?

Freja Rico sa...

Ja, vi är visst många som känner likadant, kanske väderomväxlingen som bidrar..:-).

Kram