lördag 10 december 2011

Tjejkväll!

Igår kväll var jag på tjejkväll med nio andra tjejer. Vi fick en inbjudan där det ingick en jultallrik + en massage eller ansiktsbehandling på 50 min för 350:-, jättebilligt.! Jag beställde en ryggmassage och blev tredje person som skulle få den behandlingen. Under tiden som man väntar sitter man och äter och dricker gott och pratar med varandra. Igår var det kul för jag fick träffa tre tjejer som jag aldrig träffat förut, två från Örebro och en från Frövi. Man kan tro att man har sett alla i Frövi, men det hade jag tydligen inte..:-).
Massagebehandlingen jag fick var jätteskön, han hittade triggerpunkten som gick ner i armen, det ställe som jag har haft ont i nu i flera veckor. Jag fick även behandling av syrran igår med en energistav som också säkerligen satte fart på läkningen. Massören har gått samma kurs som jag gått i så det var intressant, har inte sedan kursen fått behandling av någon som masserar likadant. Det kändes bra!

Jag gör väl lite reklam här på det jag tänkte syssla med framöver:

www.iforebyggandesyfte.blogspot.com

Ha det bra!!

Inga kommentarer: