fredag 16 december 2011

Livrädd..

Igår kväll när klockan var ca halv 9 så kom jag på att jag inte hade stängt hos hönsen, så jag gick ut. Väl där inne såg jag att en höna satt i det galler som jag hängt upp under den högsta sittpinnen, det såg ju inte så bekvämt ut, dessutom kan det ju gå sönder och hon ramlar ner. Så jag gick och tog och satte henne på en pinne istället. När jag vände om och skulle gå ut så fick jag se att den yttersta dörren var stängd, och den stänger jag aldrig, och det blåste ingenting så det kunde inte ha varit det. Helt plötsligt fick jag en fruktansvärd känsla av att det var någon där, usch vilken hemsk känsla det var. Jag fick helt enkelt en känsla av att min sista stund var kommen, jag skulle bli mördad...
Varför får man såna tankar för, det gick ju bra som ni ser :-), men jag var så jäkla rädd när jag öppnade dörren och kollade bakom dörren, hjärtat höll på att hoppa ur bröstet och jag fick världens adrenalinpåslag. Usch, det satt i säkert 1 timme, ja inte så kraftigt, men jag kände olust i kroppen.
Undrar om det är allt skriverier i tidningarna om överfall och sånt som sitter i bakhuvudet, eller var det nåt jag kände som var med mig kanske..??

Inga kommentarer: