onsdag 31 mars 2010

Nu är det långtråkigt!!

Nu börjar jag tycka att det är en aning segt, grått ute och inget jobb. Min massageverksamhet har stannat av rätt rejält, det kanske man inte ska skriva, men jag gör det i alla fall :-)). Inte så konstigt, massage går man ju inte på så ofta, vet ju själv hur det är..
Jag har sökt sommarjobb på hemtjänsten, och blivit lovad det, och även blivit uppsatt som timvikarie både inom barn och omsorg och hemtjänsten, så jag hoppas att jag kanske kan få jobba lite nu snart :-). Kändes lite genant att ringa till hemtjänsten igen eftersom jag sa ifrån i höstas när jag inte fick deltidsstämpla, det var ju dumt kan jag ju tycka nu så här i efterhand. Det hade ju varit bättre att jobba kvar och slutat stämpla istället, men man är ju ofta klok så här i efterhand när man ser det på avstånd. Började då istället på massagekurs. Jag har ju jobbat på hemtjänsten lite till och från även förut så jag sa till chefen att det kändes genant att komma tillbaka, men hon sa att jag var så välkommen, då blir man glad. Så får jag nu jobba mer där sen även efter sommarjobbet så kommer jag gladeligen stanna kvar där så länge jag får.

Så nu kommer jag ha min massageverksamhet övrig ledig tid då jag inte jobbar som timvikarie..

1 kommentar:

Mia S sa...

Hoppar in och önskar en glad Påsk.... (och zvizzzar i väg på kvasten)

Ha det bra och kram... (ps nytt ställe)
//Marie S