lördag 1 augusti 2009

Sovit en hel natt..

Va skönt, första natten på 4-5 dagar som jag inte vaknat med magvärk, det är bra. Min man var nere på apoteket igår och köpte några nya tabletter som skulle vara bra mot magkatarr och jag tror det gjorde susen :-)). Får försöka göra som min son, när jag känner att jag håller på att bli sjuk så får jag tänka att det ska jag inte bli, för honom funkar det tydligen. Tankens kraft är stor!!

Vi ska åka neråt Falsterbo på måndag med husvagn, problemet är bara att vi har inte lyckats köpa ett förtält så jag är ute efter ett vindskydd s.k windscreen så vi åtminstone kan sitta utanför husvagnen utan att alla ser vad vi gör. Vi får väl ta en titt in på någon husvagnsaffär på vägen.


Hundarna ska bo på ett hundpensionat medan vi är borta, det finns ett i Ervalla som vi har bokat in hundarna hos. Vi har varit där och hälsat på och tycker det verkar jättebra, hoppas bara hundarna tycker detsamma. Det verkade som det i alla fall, vi hade dem i en av hundgårdarna ett tag när vi var där och hälsade på och det verkade funka bra. Vi är ju lite oroliga för att de ska skälla för mycket, de är en skällig ras våra jämtar/laika, men då sa de att de får vara inne lite mer bara och gå lite fler promenader istället, det blir nog bra.

Inga kommentarer: