söndag 3 maj 2009

Jobbat!!

Det har inte blivit så mycket bloggande för min del på senare tid, när jag väl är inne så skriver jag istället på min hemsida. Jag har jobbat onsdag till söndag denna vecka och det känns vill jag lova. Idag kändes det nästan som att jag hade varit på världens fest igår :-)), berodde nog på att det blev en lång dag igår, jobbade delad tur 7.30-12.30, sedan 15.30-21.30. Det är man ju inte van med, att jobba så långa dagar. Men vad kul det är att komma tillbaka och jobba med de gamla farbröderna och tanterna, det ger väldigt mycket att jobba där. Dessutom har jag roligt på jobbet också med trevliga arbetskamrater.

Idag var jag och Hanna till Marieberg och handlade lite, behövde ett par skor till jobbet och hittade ett par på Hälsobutiken där. Skulle behöva gå en riktigt lång promenad ikväll med hundarna men jag orkar bara inte, får bli den korta rundan, får ta den långa i morgon bitti. Jag har ju inte heller hunnit tränat hundarna så mycket i helgen heller, bara lite snabbträning för att de inte ska glömma.

Ikväll gjorde jag en rensning i garderoben, det blev en del till UFF, men det blev en del velande innan de åkte ner i kassen. Men det är skönt när man har gjort det, jag använder säkert i alla fall inte hälften av det som blev kvar, men man vet ju aldrig.

Inga kommentarer: