måndag 18 maj 2009

Har avbokat en kurs!

I dag avbokade jag en kurs som jag skulle ha börjat på den 30 maj, en distanskurs som finns i Göteborg. Ska ju på en kurs i Göteborg den 26/5, en kurs som ska lära mig att bli igångsättare till självhjälpsgrupper. Börjar med den kursen, sen får jag se om jag går vidare eller ej. Måste lära mig att hitta balansen i livet, lära mig att stoppa när det känns för mycket.
Idag har jag och H varit ute och satt upp lappar på anslagstavlor om självhjälpsgrupper som jag ska påbörja. Vi var här i Frövi, Fellingsbro, Vedevåg och till Rockhammar. H övningskörde och jag satte upp lapparna, riktigt kul att leta upp alla anslagstavlor. I Frövi vet man nog vart de flesta sitter men i de övriga samhällena var det svårare :-).
Nu ska jag lägga mig på min spikmatta för en stunds avkoppling..

1 kommentar:

Goldenstar eller svengengelska Guldstar :P sa...

Tack för senast, lilla Feng sov som en stock när han kom hem. Sköt om dig! Kram