söndag 17 maj 2009

Måste nog backa lite!!

Måste nog ta det lite lugnt nu med alla framtidsmål, känner mig en aning spänd i kroppen, känns inte bra, vet vad det kan leda till :-(. Jag blir så ivrig när jag ska börja med någonting, kan inte tänka på någonting annat då. Och när jag får spänningar så spänner jag mig även när jag sover, vilket gör att jag vaknar stel och ont i kroppen. Men jag har faktiskt köpt mig en spikmatta som ska vara så bra för spänningar och värk. Första gången jag testade gjorde det fruktansvärt ont, men efter ca 10 minuter fick jag en så skön och behaglig känsla, all värk jag hade haft var som bortblåst, kände mig nästan drogad. Så nu ska jag försöka ligga på den 1 gång/dag.

Läste om Richard Engfors i Aftonbladet idag, ännu en som "kommit ut" att han lider av panikångest, det är som han skriver, man ska inte vara feg för att "tala ut" om sin ångest, man mår bättre av det, försöker man gömma att man har det så spänner man sig och det blir bara värre. Hoppas han snart blir bra!

Ha det bra, alla bloggare!!

Inga kommentarer: