måndag 26 december 2016

Fibro...

Jag hr mått bra nu i några månader och så slår det till med värsta  värken. Jag tror att det kan bero på motionsträningen med vår travhäst Vilja. Jag har setat i en rockard i blåst och hållit igen henne bara för att hon ska jogga. Hon har inte körts på länge och vi vill inte förstöra henne genom att köra för fort. Vi måste spara på hennes leder och muskler. Och jag som har fibromyalgi känner av blåsten, jag får så ont. Det har även börjat knäppa i min vänstra käke, har även ont i båda käkarna, harfått gå på ipren den senaste tiden, hela min kropp från bröstkorgen och uppåt har varit så ont..., det är bland det värsta jag har varit med om på länge, det känns som nåt har hamnat fel, att kroppen är i felläge. Jag blir galen på sånt, jag orkar inte må så. I kväll tog jag faktiskt ett par tre glas whisky för att döva smärtan, jagbrukar inte göra det, är rädd för att bli beroende, mendet kände så skönt.  Så nu sitter jag här och känner mig lite flummig men smärtfri. Vad ska man göra????

Inga kommentarer: